Часто запитувані запитання
ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ
УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ
У МІСТІ КИЄВІ


1.  Які документи подаються для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі.

-  заява форми 
3, затверджена Наказом Міністерства юстиції України 18 листопада 2016 року 3268/5;

-  рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;

-   реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи, - у разі внесення змін до відомостей про громадські об’єднання, політичні партії;

-  відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) - у разі внесення змін до складу керівних органів;

-  документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених Законом;

-  установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі.

2.  Де дізнатися актуальні реквізити для сплати адміністративного збору з метою проведення державної реєстрації змін

Ви можете дізнатися актуальні реквізити для сплати адміністративного збору з метою проведення державної реєстрації змін на сайті Головного територіального управління юстиції у місті Києві, натиснувши розділ «Відділ державної реєстрації друкованих ЗМІ та громадських формувань», та відкривши «Додаткову інформацію», або скориставшись посиланням http://www.justicekyiv.gov.ua/dovidkova_info_legalizacii.html.

Також Ви можете отримати реквізити у спеціалістів нашого Відділу.

3.   Чи можливо змінити (виключити) засновників громадської організації?

Неможливо. Відповідно до частини 7 статті 7 Закону України «Про громадські об'єднання» повноваження засновників громадського об'єднання закінчується після державної реєстрації  громадського об'єднання.

4.   Де знайти затверджену форму заяви для створення громадської організації

Для реєстрації громадської організації необхідно подати пакет документів, одним з яких є реєстраційна картка - форма
1, затверджена Наказом Міністерства юстиції України 18 листопада 2016 року 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

5.  Чи можливо при державній реєстрації створення громадського об’єднання  використовувати в його власній назві слово (поняття, статус) «всеукраїнське», якщо громадського об’єднання  в подальшому збирається підтверджувати Всеукраїнський статус громадського об'єднання?

Законом не заборонено використання у власній назві громадського об’єднання слова «всеукраїнське», якщо громадське об’єднання  в подальшому збирається підтверджувати Всеукраїнський статус, після реєстрації відокремлених підрозділів у більшості адміністративно-територіальних одиниць України.

6.  Чи необхідно нотаріально посвідчувати підписи на документах, що подаються для здійснення державної реєстрації створення громадського об’єднання та державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань?

Ні, не потрібно. Тільки у разі прийняття такого рішення засновниками, при створенні громадського об’єднання та у разі, якщо така вимога передбачена Статутом громадського об’єднання.

7.   Чи потрібна присутність всіх засновників при подачі документів для державної реєстрації створення громадського формування?

Подачу документів здійснює уповноважена особа від засновників. Особа уповноважується протоколом установчих зборів засновників або здійснює свої повноваження на підставі нотаріально засвідченої довіреності виданої засновниками.