Головне територіальне
управління юстиції у місті Києві
ОН - ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ
ОН - ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ

Докладніше
ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ
ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ

Докладніше
Шлюб за добу
Шлюб за добу

Докладніше
© Головне територіальне управління юстиції у місті Києві 2016
01001, м. Київ, пров. Музейний 2д
тел. (044) 270-58-40, 279-85-41
mail: info@kv.minjust.gov.ua
                                                       Як потрапити на прийом до державного нотаріуса?

Отримати консультації та нотаріальні послуги у Києві можна у чотирнадцяти конторах, розташованих у різних районах столиці. Найбільше до державних нотаріусів звертаються з питань оформлення спадщини, відчуження майна, з соціальними та сімейними питаннями. Що потрібно для того, щоб потрапити на прийом розповідає в.о. завідувача Першої київської державної нотаріальної контори у м. Києві Людмила Панченко.
У Першій конторі, розташованій на проспекті Перемоги, 11, працює 15 державних нотаріусів. Установа працює шість днів на тиждень.
«Щоб потрапити до Першої нотаріальної контори не потрібно попередньо записуватися. Відвідувач приходить у режимі живої черги та отримує необхідну нотаріальну допомогу або консультацію. Години прийому - згідно нашого графіку. Дізнатися можна години прийому на сайті Головного управління юстиції http://www.justicekyiv.gov.ua/derjavni_not_kontory.html , звернутися телефоном, або в нас в приміщенні на спеціальних стендах», - розповідає Людмила Панченко.
Найбільше людей приходять до державних нотаріусів, щоб оформити спадщину. Оскільки установа не прив’язана до району, у якому розташована, документи на майно приїздять оформлювати люди з різних кутків Києва, та з територій, які знаходяться в зоні проведення АТО.
«Оформлення спадщини складає 80% звернень. Крім того, ми маємо право заводити спадкові справи щодо майна померлих осіб, які проживали на момент смерті на території, підконтрольній так званим ДНР та ЛНР. Спадкоємцями яких є і особи, зареєстровані у Києві як переселенці, так і особи, які приїхали з вищевказаних регіонів саме з метою оформлення спадщини», - каже керівник установи.
Більша частка відвідувачів державних нотаріусів - люди з низьким рівнем доходів. Бо тут дешевше оформлювати документи, ніж у приватних нотаріусів.
«Будь-яка нотаріальна дія є оплачуваною. Наприклад, якщо вступає у спадщину, існують обов’язкові платежі, затверджені керівними органами влади. Людина має сплатити за перевірку у спадковому реєстрі на наявність спадкової справи та за перевірку наявності чи відсутності заповітів, а також за надання додаткових послуг правового та технічного характеру, які надаються державними нотаріусами. Під час оформлення довіреності - це сплата державного мита, оплата за нотаріальний бланк, реєстрація довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей та за надання додаткових послуг правового та технічного характеру, - пояснює Людмила Павленко, - хоч приватні і державні нотаріуси рівні у своїх правах та здійснюють однакові нотаріальні дії, люди до нас приходять, часом погоджуються у часи пік посидіти у невеликій черзі, через те, що вартість консультацій і нотаріальних дій дещо менша, ніж у приватних нотаріусів. Бо не мусять платити кошти, які б мали піти на оренду приміщення, зарплату нотаріусів, а виключно за ті функціонали, які необхідні для оформлення документів».
Попри те, що до нотаріальної контори приходить велика кількість відвідувачів, нотаріуси сміливо запрошують нових. Кажуть, що раді надавати послуги та служити громадянам.
«Для того, щоб працівник ефективно і з бажанням працював, з шаною відносився до своїх клієнтів, потрібно, щоб була здорова атмосфера в самій нотаріальній конторі між всіма працівниками. Мій метод - це повага до свого колективу в цілому і до кожного окремо. Будь-які досягнення моїх працівників - це досягнення всієї нотаріальної контори», - підсумовує Людмила Панченко.