ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ
УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ
У МІСТІ КИЄВІ
Діти з інклюзивною освітоюпід час майстер-класу з виготовлення карамелі дізнались про захист своїх прав

6 лютого співробітники столичної юстиції організували майстер-клас із виготовлення карамелі для дітей, які потребують особливої соціальної уваги та піклування. До майстер-класу долучились діти із Центру соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями.
Звісно, скуштувати карамельні смаколики - це чудово, але створити їх власноруч - ще краще! Відвідувачі «Майстерні карамелі» мали унікальну нагоду створити власний карамельний виріб. Та не тільки поласувати смачненьким, а поспілкуватись із фаховими юристами столичної юстиції про захист їхніх прав. Зокрема, щодо протидії булінгу та реалізації себе у суспільстві.
Діти із Центру не вимагають співчуття, вони хочуть так само як і всі інші діти вчитися, розвиватися та радіти життю.
На карамельному майстер-класі дорослі та діти перевтілились в майстрів-карамельє, поринули у чарівний світ солодкої магії, опановували нові навики і створили авторські солодощі. Кожен учасник після проходження майстер-класу отримав сертифікат майстра карамельної справи. Батьки тим часом обговорили із співробітниками столичної юстиції правовий аспект інклюзивної освіти для  дітей.

«Дуже важливо створити умови для нормального співжиття таких діток із своїми однолітками, адже це стимулюватиме їхній соціалізації та інтеграції у суспільство. Реалізувати їх можна лише створенням належного процесу інклюзивного навчання. Окрім того, існує необхідність у підготовці достатньої кількості фахівців, введення в навчальних закладах відповідних посад асистентів вчителів для забезпечення інклюзивного навчання усіх дітей з особливими освітніми потребами», - зауважив очільник столичної юстиції Станіслав Куценко.

Інклюзивне навчання базується на правах людини і принципах рівності, спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання. Це - процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки. Всі учні можуть навчатися різними методами і в різний період часу, мають індивідуальні здібності й особливості, хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують, мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважали.
За заявою особи з особливими потребами чи її батьків у загальноосвітніх закладах навчання створюються вечірні спеціальні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами, а також класи, групи з очною, заочною, дистанційною формами навчання  (Частина 7 Статті 36 Закону України «Про освіту»).