ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ
УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ
У МІСТІ КИЄВІ
                                                                                   «Я МАЮ ПРАВО!» На Kyiv Fashion-2018

6 вересня співробітники столичної юстиції взяли участь у фестивалі Kyiv Fashion та у рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО!» розповіли про захист прав споживачів.
Традиційно щоосені в столиці відбувається Міжнародний фестиваль моди Kyiv Fashion. Це - головна професійна платформа для творців моди в Україні. У рамках єдиного форуму об’єднались тисячі представників легкої промисловості та шанувальників української моди. Невід'ємною частиною кожного фестивалю Kyiv Fashion є бізнес-програма, завдяки якій учасники можуть отримати нову інформацію про можливості та перспективи розвитку компанії.
Під час бізнес-семінару співробітники столичної юстиції провели правову консультацію для учасників фестивалю щодо захисту прав споживачів, зокрема, на отримання якісних послуг та товарів.
«Захист прав споживачів - це складова частина захисту прав людини. В державах з розвиненою економікою споживач здійснює керівну функцію на споживчому ринку. А це можливо лише за активної життєвої позиції кожного громадянина країни та за умови державної підтримки», - зауважив очільник столичної юстиції Станіслав Куценко під час виступу на семінарі.
Спеціалісти зазначили, що споживач має право на належну якість продукції та обслуговування; безпеку товару; доступну, своєчасну та достовірну інформацію про продукцію; відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції; звернення до суду за захистом порушених прав.
«Варто звернути увагу також на те, що під час відстоювання прав у суді споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язані з порушенням їх прав. При задоволенні Ваших вимог суд одночасно вирішує питання про відшкодування моральної шкоди, завданої Вам товаром, якщо такі вимоги будуть зазначені», - додала Tanya Korzh, керівник Управління судової роботи та міжнародного співробітництва Головного територіального управління юстиції у місті Києві.
Додамо, що претензії, вимоги до продавця чи виробника товару, виконавця послуг необхідно пред’являти в письмовій формі. Обов’язково треба залишити собі копію заяви-скарги з поміткою про її прийом, а якщо Вам відмовили в їх прийнятті, направте їм заяву-скаргу з копіями необхідних документів рекомендованим листом із повідомленням про вручення, а ще краще - і з описом, в якому необхідно перерахувати, які саме документи Ви направили. Другий екземпляр такого опису листа з поштовим штампом, а також квитанції про поштове відправлення листа та отримане повідомлення про вручення зберігайте на майбутнє. Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Вам зобов’язані відповісти протягом одного місяця з дня отримання заяви-скарги.
Захищайте свої права разом із Мін’юстом!